۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
کد مطلب : ۱۹۹۴۹

بیمارستان 220 تختخوابی بروجن بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس معاون وزير و رئيس سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي گفت : عملیات ساخت بیمارستان بروجن تاکنون ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.
بیمارستان 220 تختخوابی بروجن بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش جهانبین نیوز، در این بازدید که به اتفاق نماینده مردم بروجن و مدیر کل راه و شهرسازی استان و تنی چند از مسئولین محلی انجام گرفت محمد جعفر علیزاده اظهار داشت: ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی با ظرفیت ارائه خدمت ۲۳۶ تخت بیمارستانی از سال ۸۷ شروع شده است.

علیزاده ادامه داد : ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل و تجهیز این بیمارستان نیاز است.

وی افزود: در بودجه سال جاری تنها ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح در نظر گرفته شده است.

علیزاده خاطرنشان ساخت: بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي شهر بروجن با زيربناي ۱۶ هزار مترمربعي در يك بلوك ۶.۵ طبقه در دست احداث است و پس از تكميل داراي بخش هايي مانند كودكان، زنان و زايمان، بستري،ICU-CCU، ۸ اتاق عمل، آزمايشگاه و درمانگاه خواهد بود.

معاون وزیر و رئیس سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی در خاتمه بیان کرد : براي احداث بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي شهر بروجن تاكنون ۱۸۰ ميليارد ریال اعتبار هزينه شده است و درصورت تأمين اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریالی ، اين بيمارستان تا پايان سال ۹۴ آماده تحويل به وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي براي تجهيز خواهد بود.

شهرستان بروجن حدود ۱۲۱ هزار نفر جمعیت دارد و مرکز آن در فاصله ۶۲ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۸:۳۰

16 Feb 2020